Rekonštrukcia kancelárií
Rekonštrukcia a zariadovanie administratívneho priestoru
Komplexné riešenie a zariadenie kancelárií v Bratislave – od otvoreného priestoru a návrhu architekta, cez komplexnú realizáciu všetkých činností až po generálne upratanie a sťahovanie nábytku
Návrh architekta a vizualizácia
Pozeráte sa na vizualizáciu jednej z deviatich kancelárii, ktorú sme pripravovali pre nášho klienta. Priestor sa nachádza v modernom polyfunčnom objekte v Bratislave. Na začiatku to bola rozľahlá plocha, ktorú sme rozdelili priečkami na jednotlivé miestnosti. Do tých sme museli priviesť elektrické rozvody, pripojenie na internet a kúrenie.
Pôvodný priestor mal toalety a kuchynku, ale podľa nového projektu sme ich museli presunúť. Po novom mali byť komfortnejšie a s lepším dispozičným riešením. Navyše sa uvoľnilo miesto pre veľkú zasadačku a serverovňu. Na návrhu je vidieť ja recepcia a malá zasadačka, ktorá sa nachádza hneď pri vchode do administratívnych priestorov.
Realizácia podľa návrhu
Takto vyzerá už zariadená kancelária po realizácii, ktorú zabezpečila spoločnosť HomePro Správcovská, s.r.o.. Na ďalších fotografiách vám ukážeme, čo tomu predchádzalo.
Rekonštrukcia môže začať
Najskôr sme sa pustili do posunutia radiátorov alebo ich výmeny za konvektory tak, aby bolo možné vykurovanie v každej z budúcich miestností. Podľa návrhu architekta sme priestor rozdelili sadrokartónovými priečkami na deväť kancelárii, dve zasadačky, kuchynku, toalety, serverovňu, sklad a recepciu.
Na mieste prebehla inštalácia novej vzduchotechniky, zabezpečovacieho systému vrátane kamier a alarmu a inštalácia vstupného systému na magnetické karty. Pôvodný kazetový strop sme vymenili za nový zo sadrokartónových dosiek a pribudli aj nové svietidlá. Všetky práce sa realizovali podľa projektu architekta a pod dozorom odborníkov.
Keď boli priečky hotové a maliarske práce ukončené, prišli na rad podlahové krytiny. Do kancelárii a sociálnych zariadení sme uložili špeciálne kameninové obklady. Vstup na poschodie sme vybavili bezpečnostnými dverami. Kancelárie, zasadačky a ostatné miestnosti dostali spolu osemnásť kusov interiérových dverí.
Na tejto fotografii je veľká zasadačka pre dvanásť ľudí po ukončení všetkých prác. Výber nábytku a jeho rozloženie mal na starosti architekt. Podľa jeho projektu sme nábytok, ale aj obrazy a dekoračné predmety umiestnili na svoje miesta.
Ukončenie a upratovanie po rekonštrukcii
Po ukončení prestavby priestoru, privítala nášho klienta recepcia, zariadená tak ako môžete vidieť na obrázkoch z vizualizácie. Za posuvnými sklenenými dverami je malá zasadačka. Naľavo od tohto pohľadu sa nachádza šesť kancelárii, napravo ostatné, kuchynka, sociálne zariadenia a veľká zasadačka. Poslednou činnosťou pred odovzdaním priestorov bolo generálne upratovanie, ktoré rovnako zabezpečila spoločnosť HomePro Správcovská, s.r.o..