Ako to funguje?

Každý klient má u nás svoje čestné miesto. Ku každému pristupujeme osobitne a snažíme sa do maximálnej miery naplniť jeho potreby. Nevyhnutné je, aby sme vás poznali. Len tak je možné posúvať hranice bezstarostného bývania.

Skôr než začneme vaše bývanie zveľaďovať

Nič nemôže dokonale fungovať bez poznania základných skutočností. Preto je pre nás vstupným krokom k efektívnej spolupráci celkové zmapovanie objektu a požiadaviek užívateľa. Identifikáciou stavu záhrady, nehnuteľnosti a technických zariadení, získame podklad pre efektívnu spoluprácu a vypracovanie technickej správy.

Poznajte dokonale váš dom

Passport, ako sme dokumentáciu nazvali, nepomôže len nám, ale nesporne ho využijete aj vy. Dozviete sa v ňom všetky informácie potrebné pre havarijné stavy, zásahy akéhokoľvek druhu, či rekonštrukciu.
V prípade prenájmu alebo predaja nehnuteľnosti vás spolu s technickou správou odlíši od ostatných. Nám zase poslúži pri nacenení služieb, ktoré pre vás budú vykonávané. Pri dlhodobej spolupráci ho od nás dostanete s výraznou zľavou.

Kompletná starostlivosť, jedna platba

Pri výpočte ceny sa riadime vašimi požiadavkami. Všetky pravidelné služby, ktoré si prajete budete mať zahrnuté v mesačnej paušálnej platbe. Presne viete, na čo máte nárok aj kedy úkon vykonáme. Nastavte si trvalý platobný príkaz a všetko ostatné už prebehne v našej réžií. Služby vykonané nad rámec paušálu, ako napríklad jednorazové tepovanie kobercov budú na samostatnej faktúre. Klientom ponúkame možnosť platiť služby mimo paušálu aj z fondu opráv, na ktorý si počas platieb paušálu môžu prispievať..

Jedna spoločnosť, jeden telefonát, žiadna starosť navyše

Zákazník vždy na prvom mieste. Toto pomerne známe slovné spojenie, u nás definitívne platí.
Naším poslaním je neustále skvalitňovať úroveň vášho bývania, šetriť čas a vytvárať vzťahy, ktoré vydržia. Dajte nám vedieť o svojich požiadavkách a my to už zariadime.

Čo získam spoluprácou s HomePro?

V prvom rade čas a spoľahlivo splnené požiadavky. To ani zďaleka nie sú všetky výhody. Skúsili ste niekedy reklamovať zle pokosený trávnik? Na všetky služby poskytujeme záruku a sme pripravení ochotne vybaviť prípadnú reklamáciu. Naše ceny sú vždy primerané kvalite, ktorú poskytujeme. V HomePro sme si vedomí rizík príliš nízkej ceny. Problémy, ktoré so sebou môže priniesť, celú službu vo väčšine prípadov len predražia.

Spokojnosť je na mieste

Boli ste spokojní s našou prácou? Dajte o nás vedieť aj známym. Poslúžime im a vy získate bonusy a ďalšie výhody.

10 dôvodov prečo HomePro

  1. Kompletná správa domu na jednom telefónnom čísle – Už ani jedno volanie navyše. Absolútna starostlivosť o dom vybavená jedným telefonátom.
  2. Všetky úkony zastrešené jednou spoločnosťou – Hľadať na každý úkon dodávateľa zvlášť? To už nie je nutné. Máme riešenie na všetky vaše potreby spojené s bývaním.
  3. Platba raz do mesiaca – Za naše služby platíte raz za 30 dní. Jedným trvalým platobným príkazom máte o váš dom postarané.
  4. Ušetrenie množstva času – Čas, ktorý by ste venovali hľadaniu vhodného dodávateľa, môžete od teraz využiť aj lepšie. Postaráme sa o to !
  5. Kvalitné služby – Kvalitu odvedenej práce neustále preverujeme. Vyberáme len to najlepšie za primeranú cenu, ako by ste to robili aj vy.
  6. Komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku – Ľudia v tíme HomePro sú jazykovo zdatní, preto nám nerobí problém obslúžiť aj zahraničnú klientelu.
  7. Udržiavanie komfortu a dobrého stavu nehnuteľnosti – Periodicky sa opakujúce úkony a revízie našimi odborníkmi zaručia neustále sa zvyšujúcu kvalitu vášho bývania.
  8. Hľadanie a organizovanie dodávateľov namiesto vás – Spolupracujeme s vybranými dodávateľmi a koordinujeme ich tak, aby boli všetky vaše požiadavky uspokojené na čas.
  9. 24-hodinová telefonická linka pre havarijné stavy – Nečakaná udalosť, porucha? Naša infolinka Vás kedykoľvek rýchlo prepojí na havarijnú službu.
  10. Dlhodobý partner v starostlivosti o bývanie – Na dôvere budujeme partnerstvá, ktoré vydržia. Spolupráca s nami vám zaručí, že máte o dom trvale postarané.

Stránkové dni

Platné od 1.3.2017

Pondelok

08.00 - 12.00

13.00 - 18.00

Utorok

nestránkový deň

Streda

08.00 - 12.00

13.00 - 18.00

Štvrtok

nestránkový deň

Piatok

nestránkový deň

Infolinka NonStop
Havárijná
služba
NonStop

Zisti viac (PDF, 343kB)