Infolinka

HomePro infolinka na telefónnom čísle

0850 232 404

slúži pre všetkých klientov spoločnosti HomePro Správcovská. Primárny význam infolinky spočíva v zaznamenaní akejkoľvek požiadavky našich klientov a posunutí zodpovednej osobe na vyriešenie. Operátori infolinky prechádzajú školením na každý bytový dom, ktorý spravujeme a ovládajú základný súbor informácií ku každému bytovému domu. Operátori majú prístup ku kontaktom na všetkých dodávateľov služieb pre spravované bytové domy a vedia samostatne vyriešiť urgentné situácie ako napríklad výpadok dodávky elektrickej energie, problém s kúrením, prípade potrebu zavolať havarijnú službu. Pripomienky a otázky k správe operátori postupujú pracovníkom zodpovedným za plynulý chod správy bytového domu, ktorí následne klienta kontaktujú a oznámia mu riešenie situácie, prípadne odpovedia na otázky klienta. Infolinka je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku v slovenskom a anglickom jazyku. Všetky hovory na infolinku HomePro sú zaznamenávané a tým pádom sa nemôže stratiť žiadna požiadavka od našich klientov.

 

Infolinku si môžete vyskúšať na telefónnom čísle 0850 232 404

Stránkové dni

Platné od 1.3.2017

Pondelok

08.00 - 12.00

13.00 - 18.00

Utorok

nestránkový deň

Streda

08.00 - 12.00

13.00 - 18.00

Štvrtok

nestránkový deň

Piatok

nestránkový deň

Infolinka NonStop
Havárijná
služba
NonStop

Zisti viac (PDF, 343kB)